Terapie vitamínem C

Cítíte se vyčerpaní, neustále ospalí a bez energie? V tomto ročním období je takový stav známý většině z nás. A má jednoduché vysvětlení – nedostatek vitamínu C.

Vitamín C neboli kyselina askorbová má pro člověka zásadní význam. Lidský organismus si ho nedokáže vytvořit a je odkázaný na jeho příjem v určitých potravinách, především v ovoci a zelenině.

Při jakékoliv zvýšené psychické či fyzické zátěži, stresu, při onemocněních nebo při akutních a chronických zánětlivých či nádorových onemocněních dochází ke značnému zvýšení spotřeby tohoto vitamínu.

Preventivní podávání vitamínu C formou infuze je nejsnazší cesta k posílení imunitního systému našeho těla a tzv. "dobití baterek". Jedná se o bezbolestné ošetření, které zabere pouze půl hodiny bez námahy, naopak při relaxaci na lůžku a s okamžitým návratem do běžného dne. Proč svému tělu něco tak snadného a prospěšného nedopřát?

Jak vitamín C efektivně do organismu doplnit?

Při podání vitamínu C ústy nelze, díky omezeným transportním mechanismům ve střevě, dosáhnout vyšší koncentrace v krvi. To znamená, že nedosáhneme jeho požadovaných preventivních a léčivých (protiinfekčních, protizánětlivých příp. protinádorových) účinků.

Infuzní podání vitamínu C umožňuje dosáhnout až 15x vyšší koncentrace vitamínu v krvi, což má pro organismus velmi pozitivní efekty:

• výrazné posílení imunitního systému
  • prevence při únavě, stresu či fyzické zátěži
  • pozitivní léčivé účinky při léčbě infekcí, nádorových a dalších onemocnění a poruch

Vitamínem C se nelze předávkovat. To, co tělo nespotřebuje, je vylučováno (převážně močí).

Pro koho je terapie vitamínem C vhodná?

Infuzní terapie vitamínem C je vhodná pro každého, koho trápí:

• stres
  • zvýšená psychická zátěž a poruchy
  • opakované infekce (virózy, angíny, rýmy apod.)
  • nadměrná tvorba vrásek, unavená pleť
  • alergie
  • zvýšená fyzická námaha (včetně sportu)
  • nevyvážený životní styl a strava a s tím spojené následky
  • metabolický syndrom (obezita, vysoký krevní tlak, cukrovka)
  • revmatické choroby charakterizované např. bolestmi kloubů
  • autoimunitní onemocnění (revmatoidní artritida, Crohnova choroba ad.)
  • nádorová onemocnění (v jakémkoliv stádiu)

Jak aplikace vitamínové infuze probíhá?

Vitamínová terapie se podává formou infuze. Jedná se tedy o jednoduchý vpich infuze do předloktí a následné odkapávání roztoku, které trvá 30 – 45 min. Tento čas strávíte čtením časopisu či relaxací na lůžku. Ihned po aplikaci se lze vrátit k jakékoliv činnosti bez omezení.

Kolikrát je třeba terapii vitamínem C podstoupit?

Dosažená vysoká koncentrace se do 6 hodiny vrací k počáteční hodnotě před infuzí, proto je vhodné infuze opakovat. Doporučené dávkování je následující:

• při preventivní aplikaci podáváme 1 až 4 infuze v dávkování po týdnu. Doporučujeme aplikovat alespoň 2 infuze
  • při léčbě konkrétních onemocnění podáváme 1 infuzi v dávkování 2 – 3x týdně pod dobu 1 – 3 měsíců

V den aplikace je vhodné dbát na správný příjem tekutin a vypít minimálně 1,5-2 litry za den.

Pro koho není terapie vitamínem C vhodná?

Opatrnosti je třeba u:

• pacientů s ledvinnými kameny
  • u astmatiků
  • při onemocněních z nadměrného ukládání železa v organismus
  • vitamín C může ovlivnit účinek léků na ředění krve (Warfarin)
  • může zvýšit účinnosti léků proti shlukování krevních destiček (Anopyrin, Godasal)
  • pacientů před krevním vyšetřením - může vést k nepřesnému stanovení hladiny cukru v krvi

U všech těchto případů je třeba konzultovat terapii s ošetřujícím lékařem.

Cena ošetření

Cena 1 infuze včetně odborné aplikace 800 Kč

Těšíme se na vaši návštěvu.

OBJEDNAT SE